

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot
Az Obten-nel közös kutatásunk eredménye jelent meg a HR portálon, amely ide kattintva olvasható. #Emocionális #Steigervald #Generációk #Xgeneráció


Hol vagytok, Y generációs vállalkozók?
Készítettünk egy érdekes kutatást. A forbes.hu pedig lehozta. :) Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot – derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokb


Cselekvés-orientált kvali: ügyfélélmény a kutatásban
Különleges, 21-ik századi módszertannal bővíti cégünk a kutatási lehetőségeket: ez pedig a cselekvésre összpontosító dramatikus fókuszcsoport. A 21-ik századi ember egyre inkább megosztja a figyelmét és az idejét, mikro-pillanatokban és és mikro-döntéseket hoz. Ez pedig azt feltételezi, hogy ha épp nem ebben a mikro-pillanatban vagy, nem tudod átélni, megélni vagy akár felidézni ezt a mikro-pillanatot. Legalábbis az agyad leíró (bal agyféltekés) részével nem. Ezt hidalja át a


Influencerek, celebek és a szakértő
Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. generációs szakértőjének hatásos bevezetője után ült össze a nap egyik legütősebb kerekasztala a zamárdi Top FMCG 2018 konferencián csütörtökön. A résztvevők Bánki Beni költő, slammer, influencer, Kertész Péter a Mondelez Hungária és Győri keksz kormányzati és vállalati kommunikációs tanácsadója, Sátori Karolina, a Star Network projektmenedzser vezetője és Tinnyei-Gáspár Kornélia a TMC Group portfólió- és üzletfejlesztési i


Generációs Gyereklélek workshop
Unikális, mégis nagyon jó hangulatú, élvezetes és hasznos workshopot tartott Steigervald Krisztián intergenerációs szakértő a Marquard Média gondozásában megjelent Gyereklélek című gyermekpszichológiai szaklap mai sajtóreggelijén. Az aktív résztvevők között gyakorló anyukák és apukák is részt vettek, de a beszélgetésbe ugyanúgy örömmel kapcsolódtak be a még gyermekkel nem rendelkezők is, hiszen a téma mindenkit érzékenyen érintett. "Hangulatos, otthonos esemény volt, és kifej


Emocionális generációs tréning
Sikeres, de mindenképpen jó hangulatú, és legfőképpen hasznos, tanulságos generációs tréninget rendezett Alfa és Z generációs gyerekek szüleinek 2018. március 10-én az Emocionális Marketing Kft. épületében dr. Bernschütz Mária generációkutató, a BME oktatója és Steigervald Krisztián, az EM intergenerációs tanácsadója, a 6generáció facebook csoport vezetője. A tréningek célja a generációs különbségekből fakadó, családon belüli konfliktusok, iskola-választási dilemmák, kortárs


A fiataloknak csak két bajuk van a munkahellyel: a munka és a hely
A csocsóasztal ideje lejárt – vélik a fluktuáció-menedzsmentre céget építő szakértők. „A fiatalok elmennek, de ha itt vannak, akkor is olyanok, mintha egy másik dimenzióban élnének.” Ismerős a panasz? Sok cégnél igen. Tipikus generációs csapdáról van szó, amin nem segít a letolás. Magunkat és a többi generációt is meg kell érteni ahhoz, hogy a szükséges együttműködés gyümölcsöző legyen és megálljon az elvándorlás. Erre a felismerésre épít üzletet a generációs fluktuációmenedz


Generációk projekt menedzserek között
Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. szakmai igazgatója tartott egy 1 órás előadást a legutóbbi PM Klub gyűlésén. Az interaktív beszélgetésben a résztvevők részéről számtalan példa jött pro és kontra, gyártói, kereskedelmi oldalról éppúgy, mint felsőoktatási területről. Az érdeklődés alapján úgy tűnik, fognak még találkozni egymással a résztvevők! Köszönjük a meghívást! #Generációk #PMKlub #Steigervald


Egy pillanat alatt alakulnak át a boltok
Steigervald Krisztián cikke itt olvasható a portfolio.hu oldalon az Amazon kezdeményezéséről: egy olyan boltról, ahol nincs pénztár, nincs személyzet, csak rengeteg kamera és digitalizáció. #Generációk #Steigervald #Emocionális


Friss sajtónk
Beszámoló a #hashtag fesztiválról. Technokrata: Médiapiac: #Emocionális #Steigervald #Vodafone #hashtag #Médiapiac #Generációk