

Influencerek, celebek és a szakértő
Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. generációs szakértőjének hatásos bevezetője után ült össze a nap egyik legütősebb kerekasztala a zamárdi Top FMCG 2018 konferencián csütörtökön. A résztvevők Bánki Beni költő, slammer, influencer, Kertész Péter a Mondelez Hungária és Győri keksz kormányzati és vállalati kommunikációs tanácsadója, Sátori Karolina, a Star Network projektmenedzser vezetője és Tinnyei-Gáspár Kornélia a TMC Group portfólió- és üzletfejlesztési i


E-sportolás és streamelés
Egy nagyon részletes összefoglalást lehet olvasni a generációkkal foglalkozó 6generacio.hu blogján a streamelésről és az e-sportról, ami mára a becslések szerint mintegy 3milliárdos piac lett Magyarországon. A kb. 200.000 érintett száma folyamatosan nő, ráadásul a kormány elkötelezte magát az e-sport mellett, így tovább bővülhet a piac, akár a márciusi bajnokság után is. Mindenesetre az ázsiai vagy amerikai őrületet még meg sem közelíti a hazai helyzet, de az igazi fanok nagy


Esti TV-nézés... helyett?
Az X generációs szülők egyik fő problémája az esti közös TV-nézések eltűnése a családból. Teljesen jogosan, hiszen a mai Z-sek sorozatai nincsenek a TV csatornák között. A már többször eltemetett Középsuli netes sorozat például jelenleg 240ezer feliratkozónál tart, a minap felkerült 71. rész előzetesét (!) eddig közel 19.000-en látták már. A sorozat annyira erős, hogy a karácsonyi időszakban a 9-dik legnézettebb volt a YouTube-on. Persze megközelítés kérdése, hogy ezek nagy s