top of page

Intergenerációs módszerünk a márka- és a csapatépítésben is segítségedre lesz. Mi nem a problémákra és a konfliktusokra fókuszálunk, hanem a lehetőségekre. A negatív érzelem – félelem, ítélkezés, sajnálkozás – csak félreviszi a figyelmet, akár csapatot, akár márkát vagy kommunikációs platformot építünk.

 

Elsőként minden esetben azt vizsgáljuk, hogy Rátok – termékszinten, márkaszinten, szolgáltatásszinten, a marketingcsapat szintjén, kommunikációs szinten – milyen generációs csapdák leselkednek. A csapdák foglyai torz szemüvegen át látják a többi generációt, mindez blokkolhatja a márkát, a csapatot (márkaEGO, marketingEGO).

 

Rá fogtok jönni, hogy nem azok vagytok, akiknek hittétek magatokat – szemetek előtt megjelenik egy csapdamentes „új szint”. Az új szint pedig új lehetőségeket teremt: ez a Z generációs marketing és kommunikáció, a Z generációt is integrálni képes csapat.

 

Márkaépítés, piackutatás, HR – régi és új kérdések, régi és új megoldások a régi és új generációk tükrében: kívül és belül egyaránt hidat építünk a generációk között. Tarts velünk!

"Ezeket az információkat az élet minden területén tudjuk hasznosítani. Nagyon szimpatikus volt a megközelítés is. hogy nem ragaszkodtak a trénerek a "könyvhöz", sem tartalomban, sem stílusban. maximálisan igazodtak a csapat stílusához." 

(HPE)

1

Piackutatás generációs szemlélettel

 

Közel öt éve csiszoljuk, tökéletesítjük egyedi piackutatási módszereinket, hogy minél pontosabb képet adjunk a generációkról. Másokkal ellentétben nem csak online, hanem offline módszereink is vannak arra, hogy az Y és a Z generációhoz minél közelebb kerüljünk. Az elmúlt öt évben kvantitatív módszerrel több mint 50 ezer új generációst kérdeztünk meg.

 

  • Generációs HÍD kutatások: generációs alapkutatás X/baby boomer nyelven, majd ennek lefordítása Y/Z nyelvre. Például mit gondol az adott generáció az adott termékről, szolgáltatásról? Van-e kapcsolódási lehetőség, és hogyan? 

  • Márka újragondolása (repozicionálás)

  • A kommunikáció újragondolása

  • Célcsoportbővítés

  • Csomagolás, csomagolásteszt, designteszt

  • Kommunikációs platformok újragondolása (szemkamerás kutatások, mikromimika-kutatások, netnográfia)

2

Márkaépítés, intergenerációs marketing

 

Tényalapú tanácsadás márkaépítéshez – ráadásul nagyon sok oldalról. Piackutatói, marketingstratégiai, kommunikációs és pszichológiai tapasztalatunk együtt biztosítja, hogy közösen sikert érjünk el.

 

  • Tudod, hogy merre indulj el a repozicionáláshoz? 

  • A fiatalítással valóban el fogod érni a Z-seket, vagy előkészítettél egy modern Y generációs kampányt? 

  • Valójában melyik generáció a fogyasztód, ügyfeled? Engedi-e a márkaEGO, hogy pontosan ráláss a piacodra?

 

Kommunikációs ügynökséged akaratlanul is tévútra vihet – mi leszünk a HÍD: segítünk, hogy valódi céljaidat érd el.

3

Intergenerációs HR-tanácsadás

 

a) Szervezetfejlesztés, fluktuációmenedzsment

 

Előadásainkon, tréningjeinken számtalanszor elhangzik:

2020-ra a munkavállaló korban lévők több mint 50 százaléka Y és Z generációs lesz. 

 

  • Felkészültek erre a munkaadók? Mit kap és mit ad a HR mindehhez?

  • Hogyan alakítod át a toborzás menetét? 

  • Vannak-e jó példáid, amelyekből más is tanulhat? 

  • Megtalálod-e saját generációs csapdádat, ha a toborzás sikertelen?

  • Tudod-e inspirálni az Y és Z generációs munkavállalóidat úgy, hogy megtartsd az X-eseket és a baby boomereket is? 

  • És végül: Van-e lojalitás? Ha igen, hogyan tudod növelni az egyes generációknál?


 

b) Tréningek, workshopok, oktatás

 

Cselekvésorientált tréning

 

A generációk megértésének az alapja ÖNMAGAD megértése, önmagad generációs működése és a saját generációs csapdáiddal való szembenézés – mindez vállalati szinten. Más szóval: Hogyan működik a márkaEGO nálatok? 

 

Cselekvésorientált programjainkon olyan eredményekhez, kézzel fogható, hasznosítható megoldásokhoz juthatsz, amelyek hozzájárulnak érzelmi intelligenciátok továbbfejlesztéséhez, ezáltal rugalmasan és kreatívan lesztek képesek a többi generáció megnyerésére, hatékony ösztönzésére.

 
 

Intergenerációs csapatépítő tréning

 

Egyedi megközelítésű csapatépítés, amelynek legfőbb célja, hogy a csapaton vagy cégen belül az egyes generációk a lehető leghatékonyabban tudjanak együttműködni.

 

Tréningjeink segítségével tisztába jöttök a különféle generációk közötti hasonlóságokkal és generációs különbségekkel. Megértitek a ma dolgozó négy generáció (baby boomer, X, Y, Z) munkahelyi viselkedésének mozgatórugóit, döntéseik hátterét, elvárásaikat. Nő a csapaton belüli elégedettség és elkötelezettség, csökken a fluktuáció.

Intergenerációs pszichológiai előadások

Ismerd meg a generációk pszichológiatörténeti életívét, HÍD-ját, ami alapján minden a helyére kerül. Hisz „minden mindennel összefügg”. Amikor már minden kerek egész, onnantól kezdve könnyebb lesz az egymástól való tanulásra fókuszálni.

Pszichológiai előadásaink, workshopjaink a 

 

keretén belül zajlanak.

4

bottom of page