
Intergenerációs módszerünk a márka- és a csapatépítésben is segítségedre lesz. Mi nem a problémákra és a konfliktusokra fókuszálunk, hanem a lehetőségekre. A negatív érzelem – félelem, ítélkezés, sajnálkozás – csak félreviszi a figyelmet, akár csapatot, akár márkát vagy kommunikációs platformot építünk.
Elsőként minden esetben azt vizsgáljuk, hogy Rátok – termékszinten, márkaszinten, szolgáltatásszinten, a marketingcsapat szintjén, kommunikációs szinten – milyen generációs csapdák leselkednek. A csapdák foglyai torz szemüvegen át látják a többi generációt, mindez blokkolhatja a márkát, a csapatot (márkaEGO, marketingEGO).
Rá fogtok jönni, hogy nem azok vagytok, akiknek hittétek magatokat – szemetek előtt megjelenik egy csapdamentes „új szint”. Az új szint pedig új lehetőségeket teremt: ez a Z generációs marketing és kommunikáció, a Z generációt is integrálni képes csapat.
Márkaépítés, piackutatás, HR – régi és új kérdések, régi és új megoldások a régi és új generációk tükrében: kívül és belül egyaránt hidat építünk a generációk között. Tarts velünk!
1
Piackutatás generációs szemlélettel
Közel öt éve csiszoljuk, tökéletesítjük egyedi piackutatási módszereinket, hogy minél pontosabb képet adjunk a generációkról. Másokkal ellentétben nem csak online, hanem offline módszereink is vannak arra, hogy az Y és a Z generációhoz minél közelebb kerüljünk. Az elmúlt öt évben kvantitatív módszerrel több mint 50 ezer új generációst kérdeztünk meg.
-
Generációs HÍD kutatások: generációs alapkutatás X/baby boomer nyelven, majd ennek lefordítása Y/Z nyelvre. Például mit gondol az adott generáció az adott termékről, szolgáltatásról? Van-e kapcsolódási lehetőség, és hogyan?
-
Márka újragondolása (repozicionálás)
-
A kommunikáció újragondolása
-
Célcsoportbővítés
-
Csomagolás, csomagolásteszt, designteszt
-
Kommunikációs platformok újragondolása (szemkamerás kutatások, mikromimika-kutatások, netnográfia)
2
Márkaépítés, intergenerációs marketing
Tényalapú tanácsadás márkaépítéshez – ráadásul nagyon sok oldalról. Piackutatói, marketingstratégiai, kommunikációs és pszichológiai tapasztalatunk együtt biztosítja, hogy közösen sikert érjünk el.
-
Tudod, hogy merre indulj el a repozicionáláshoz?
-
A fiatalítással valóban el fogod érni a Z-seket, vagy előkészítettél egy modern Y generációs kampányt?
-
Valójában melyik generáció a fogyasztód, ügyfeled? Engedi-e a márkaEGO, hogy pontosan ráláss a piacodra?
Kommunikációs ügynökséged akaratlanul is tévútra vihet – mi leszünk a HÍD: segítünk, hogy valódi céljaidat érd el.
3
Intergenerációs HR-tanácsadás
a) Szervezetfejlesztés, fluktuációmenedzsment
Előadásainkon, tréningjeinken számtalanszor elhangzik:
2020-ra a munkavállaló korban lévők több mint 50 százaléka Y és Z generációs lesz.
-
Felkészültek erre a munkaadók? Mit kap és mit ad a HR mindehhez?
-
Hogyan alakítod át a toborzás menetét?
-
Vannak-e jó példáid, amelyekből más is tanulhat?
-
Megtalálod-e saját generációs csapdádat, ha a toborzás sikertelen?
-
Tudod-e inspirálni az Y és Z generációs munkavállalóidat úgy, hogy megtartsd az X-eseket és a baby boomereket is?
-
És végül: Van-e lojalitás? Ha igen, hogyan tudod növelni az egyes generációknál?
b) Tréningek, workshopok, oktatás
Cselekvésorientált tréning
A generációk megértésének az alapja ÖNMAGAD megértése, önmagad generációs működése és a saját generációs csapdáiddal való szembenézés – mindez vállalati szinten. Más szóval: Hogyan működik a márkaEGO nálatok?
Cselekvésorientált programjainkon olyan eredményekhez, kézzel fogható, hasznosítható megoldásokhoz juthatsz, amelyek hozzájárulnak érzelmi intelligenciátok továbbfejlesztéséhez, ezáltal rugalmasan és kreatívan lesztek képesek a többi generáció megnyerésére, hatékony ösztönzésére.
Intergenerációs csapatépítő tréning
Egyedi megközelítésű csapatépítés, amelynek legfőbb célja, hogy a csapaton vagy cégen belül az egyes generációk a lehető leghatékonyabban tudjanak együttműködni.
Tréningjeink segítségével tisztába jöttök a különféle generációk közötti hasonlóságokkal és generációs különbségekkel. Megértitek a ma dolgozó négy generáció (baby boomer, X, Y, Z) munkahelyi viselkedésének mozgatórugóit, döntéseik hátterét, elvárásaikat. Nő a csapaton belüli elégedettség és elkötelezettség, csökken a fluktuáció.
Intergenerációs pszichológiai előadások
Ismerd meg a generációk pszichológiatörténeti életívét, HÍD-ját, ami alapján minden a helyére kerül. Hisz „minden mindennel összefügg”. Amikor már minden kerek egész, onnantól kezdve könnyebb lesz az egymástól való tanulásra fókuszálni.
Pszichológiai előadásaink, workshopjaink a
keretén belül zajlanak.