Vajon mitől lesz egy márka bocsánatkérés tárgya?

January 27, 2018

A minap volt egy informatív megbeszélésem egy kollégával egy jónevű Duna parti kávézóban.

Rendeltem egy zéró kólát, mire a pincér kissé szomorkás arccal rám nézett: "Elnézést, de csak Pepsi termékeink vannak..."

 

 

 

Gondolom a márka (új tulajdonosa) nem örül ennek a pozicionálásnak, de piackutatóként elgondolkodtam azon, hogy vajon vannak még olyan márkák, amik bocsánatkérésre késztetik a képviselőit? És vajon a kávézó tulajdonosa ezt tudja? Vagy a Pepsi képviselői? Vagy bárki, hogy a márka így találkozik a fogyasztóval?

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square