A fiataloknak csak két bajuk van a munkahellyel: a munka és a hely

March 10, 2018

A csocsóasztal ideje lejárt – vélik a fluktuáció-menedzsmentre céget építő szakértők. 

 

„A fiatalok elmennek, de ha itt vannak, akkor is olyanok, mintha egy másik dimenzióban élnének.”

Ismerős a panasz? Sok cégnél igen. Tipikus generációs csapdáról van szó, amin nem segít a letolás. Magunkat és a többi generációt is meg kell érteni ahhoz, hogy a szükséges együttműködés gyümölcsöző legyen és megálljon az elvándorlás. Erre a felismerésre épít üzletet a generációs fluktuációmenedzsment modelljét kidolgozó Emocionális Marketing Kft.

 

 

Záporoznak a panaszok a fiatalokra, pedig nem jellemhibákról, hanem generációs jegyekről van szó.

 

„Ezeken nem lehet változtatni, azokkal tartósan együtt kell élni, ám ehhez az szükséges, hogy felismerjük más generációk viselkedésének mozgatórugóit, és tisztában legyünk a saját korlátainkkal is” – mondja Steigervald Krisztián, akinek cége, az Emocionális Marketing Kft. új fluktuációmenedzsment módszert fejlesztett ki erre a felismerésre alapozva.

 

A teljes cikk a forbes.hu-n ide kattintva olvasható.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Instagram

© Emocionális Marketing 2017

Asz: 23458978-2-41 - Cgj: 01-09-966526

Adatvédelem

Adatkezelési nyilv.: NAIH - 139915/2018.