A fiataloknak csak két bajuk van a munkahellyel: a munka és a hely
A csocsóasztal ideje lejárt – vélik a fluktuáció-menedzsmentre céget építő szakértők.
„A fiatalok elmennek, de ha itt vannak, akkor is olyanok, mintha egy másik dimenzióban élnének.”
Ismerős a panasz? Sok cégnél igen. Tipikus generációs csapdáról van szó, amin nem segít a letolás. Magunkat és a többi generációt is meg kell érteni ahhoz, hogy a szükséges együttműködés gyümölcsöző legyen és megálljon az elvándorlás. Erre a felismerésre épít üzletet a generációs fluktuációmenedzsment modelljét kidolgozó Emocionális Marketing Kft.

Záporoznak a panaszok a fiatalokra, pedig nem jellemhibákról, hanem generációs jegyekről van szó.
„Ezeken nem lehet változtatni, azokkal tartósan együtt kell élni, ám ehhez az szükséges, hogy felismerjük más generációk viselkedésének mozgatórugóit, és tisztában legyünk a saját korlátainkkal is” – mondja Steigervald Krisztián, akinek cége, az Emocionális Marketing Kft. új fluktuációmenedzsment módszert fejlesztett ki erre a felismerésre alapozva.
A teljes cikk a forbes.hu-n ide kattintva olvasható.