Lezárult a Korszakalkotók mecénás program

Sikerrel lezárult az UniCredit Bank októberben indított, kiváló teljesítményt a középpontba állító programja.

A Magyarországon egyedülálló program olyan tehetségeket támogatott, akik mélyen elkötelezettek abban, hogy a legkiválóbbat nyújtsák a saját területükön. Az országos kampányban nem csak az UniCredit ügyfelei, hanem bárki részt vehetett, aki támogatni akarta a jelölteket.


A kampány sikerét cégünk, az Emocionális Marketing Kft. piackutatási divíziója mérte le.

Örülünk, hogy részt vehettünk az UniCredit Bank mecénás programjában!


A teljes beszámoló a kampányról és cégünk részvételéről a Marketinginfo-n ide kattintva olvasható.

#Emocionális #UniCreditBank

Featured Posts
Posts Are Coming Soon
Kövess minket!
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Instagram

© Emocionális Marketing 2017

Asz: 23458978-2-41 - Cgj: 01-09-966526

Adatvédelem

Adatkezelési nyilv.: NAIH - 139915/2018.