Terítéken a generációs témák
A következő hetekben több szempontból is megközelítjük a generációkat:

- április 11-én 11:00 órakor a Vodafone Magyarország bemutatja új tarifa-portfolióját, köztük a Red tarifák április 11-től elérhető forradalmi újdonságát. Az újdonságok bemutatását követően a résztvevők egy kerekasztal beszélgetést hallgathatnak meg, amelynek témája a szeretteinkkel való kapcsolattartás és a távolságok leküzdése. A kerekasztal beszélgetés során Carra Anita, a Vodafone Magyarország lakossági vezérigazgató-helyettese, Steigervald Krisztián generációkutató, illetve Csobot Adél énekesnő osztják meg a témával kapcsolatos gondolataikat, személyes tapasztalataikat. Az eseményre a Vodafone Magyarország egy különleges installációval is készül, aminek köszönhetően a résztvevők elsők között próbálhatják ki a bejelentésre kerülő új Red tarifacsomagoknak a piacon eddig egyedülálló új elemét.
- április 12-én az Allianz belső rendezvényén beszél Steigervald Krisztián intergenerációs szakértő az új generációk HR elérhetőségéről: terítéken a toborzás, lojalitás, megtartás, motiválás.
- április 19-én/20-án Budapest Startup Safary címmel lesz egy “distributed” városi konferencia 100+ helyszínnel és több ezer résztvevővel, főleg a fiatalabb, startupos generációra hangolva. A Safary első napján, április 19-én 16:30-tól 19:00-ig egy 2,5 órás workshopot tartunk a KPMG irodaház konferenciatermében Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. intergenerációs szakértőjének részvételével.
- április 20-án a JobXperience konferencián 14.55 – 15.05 között "A generációs különbségek legnagyobb kihívásai és válaszai" címmel tart előadás Steigervard Krisztián, X-generációs generációkutató. A téma a generációs különbségek gyökere és az ezekből fakadó feszültségek és válaszok.
- április 25-én a K&H Bank rendezésében kerül sor a "4 generáció a munka világában" című B2B rendezvényre családi vállalkozások számára. Az esemény Steigervald Krisztián felvezető előadásával kezdődik, ami után kerekasztalokon beszéljük át a hallottakat és a tapasztalatokat.
- április 26-án a Top FMCG konferencián Zamárdiban "Elérés és a tartalom" címmel Krisztiánnal ráhangolódunk a generációk témájára, majd utána Influencerek és celebek az FMCG világában címmel kerekasztal-beszélgetés következik Steigervald Krisztián moderálásával: Bánki Beni, ifjú költő, slammer, előadóművészSátori Karolina, Star Network, projektmenedzser vezetőTinnyei-Gáspár Kornélia, TMC GROUP, portfólió- és üzletfejlesztési igazgató