Lendületben a generációs csoportjaink!
Saját Z (16-21 évesek) és Y (25-30 évesek) generációs kreatív team-mel kezdett el dolgozni télen az Emocionális Marketing Kft (EM). A két 10 fős csapat havonta egyszer találkozik, ahol több témát is feldolgoznak. Ezek a témák részben a saját generációs kutatásainkhoz, publikációinkhoz kellenek, részben Ügyfeleink konkrét üzleti kérdései, kutatási témái, amiket akár havonta monitorozhatunk.

A csoportokat Steigervald Krisztián intergenerációs szakértő vezeti két huszonéves vezető-társával felváltva: hol Csanádi Fanni, hol Volkov Damján segíti a fiatalok kreatív működését.
A mai munkánk központi témája a munkahely volt: toborzás, megtartás, lojalitás témakörök köré épültek a feladatok és játékok.
- Nagyon jól működnek együtt a srácok. Pillanatok alatt fergeteges a hangulat, rögtön beindul a röhögés, és a pszichodramatikus elemekre épülő játékokból pazar információkat szerzünk első kézből - mondta el Steigervald Krisztián, az EM igazgatója.
- Én mindig nagyon jól érzem itt magam. Ma például ez volt a napom fénypontja. Baromi izgalmas témákat feszegetünk, mindenki tök jókat tesz hozzá és ezek a játékok olyan dolgokat hoznak ki belőlünk, amiket nem is sejtünk, hogy bennünk vannak - teszi hozzá az egyik 27 éves résztvevő lány.
A generációk megértésével, a trendek feltárásával foglalkozó cég "saját szakállára" hozta létre a két generációs alkotó team-et, akik viszont most már készen állnak arra, hogy akár konkrét ügyfél-feladatokat, kreatív kihívásokat is megoldjanak.
Ebben a hónapban a tinédzserek még visszavannak!
