Nyitott érdeklődés a Családi Vállalatok napján
A generáció-váltás állt a mai K&H Bank Családi Vállalatok napjának fókuszában, így nem meglepő, hogy a főelőadó Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. generációs szakértője volt.

Cégünk kivette a főszerepet a rendezvényen, ugyanis a délelőtti szekció után két kerekasztalt is facilitáltunk: az új generációs célcsoportokról szóló beszélgetést Kárai Anita, az Emo ügyfélkapcsolati igazgatója, míg az Y generáció elérését, toborzását és motiválását célba vevő diskurzust Steigervald Krisztián vezette.
- A kerekasztalban milliárdos forgalmú cégek tulajdonosaival beszélgettem. Nagyon élveztem a diskurzust, a nyitottságot, ahogy fogadták a témát a munkaadók. Ugyanakkor a tulajdonosi szint szemlélet-váltására is szükség van ahhoz, hogy a fiatal korosztályt elérje ez a réteg is. Persze a másik, azaz a fiatalabb oldalra is, ez nem is vita kérdése - mesélt a beszélgetésről Steigervald Krisztián. - De ami talán meglepő volt: a munkaadói oldal éppúgy tele van csalódással és keserűséggel, mint a munkavállalói oldal. Több ilyen találkozóra lenne szükség, ezzel is foglalkoznunk kellene, köszönet ezért a K&H-nak!