Influencerek, celebek és a szakértő

April 27, 2018

Steigervald Krisztián, az Emocionális Marketing Kft. generációs szakértőjének hatásos bevezetője után ült össze a nap egyik legütősebb kerekasztala a zamárdi Top FMCG 2018 konferencián csütörtökön. A résztvevők Bánki Beni költő, slammer, influencer, Kertész Péter a Mondelez Hungária és Győri keksz kormányzati és vállalati kommunikációs tanácsadója, Sátori Karolina, a Star Network projektmenedzser vezetője és Tinnyei-Gáspár Kornélia a TMC Group portfólió- és üzletfejlesztési igazgatója.

 

 

„Elnézést, ha idegen kifejezést tartalmaz nektek vagy maguknak” – címezte Bánki Beni egyik slamjének felvezetéseként a közönséget, annak legnagyobb derültségére. A "vers" egyik sora tökéletesen leírja a fiatalok médiafogyasztását: „mi már nem kapcsolgatjuk a csatornákat, inkább csinálunk egyet.”

 

A kerekasztal beszélgetésen szó esett az influencer kommunikációról, a megrendelők és ügynökségek motivációiról.

Sátori Karolina elmondta, hogy a fiatal slammer példája remekül megmutatja, hogy a Z generáció az olyan kreatív személyiségeket is követi, mint Beni: a vele készült Starnetwork performanszát mintegy 30ezren követték élőben. Hozzátette azt is, hogy a fiatalok harmada vásárolt már influencerek hatására.

 

„Az elkövetkező10-15 évben annyit fogunk fejlődni, mint eddig 250 év alatt”– mondta Kertész Péter Arnold a Mondelez Hungária és Győri keksz, kormányzati és vállalati kommunikációs tanácsadója. Kertész Péter elmondta, hogy vállalatuk számára az influencer egy kommunikációs csatorna a sok közül. Az influencerek használata kampányszerű, és aki nem kreatív, az nagyon hamar eltűnik a süllyesztőben. Aki hosszú távon megmarad az igazi egyéniség és valami olyasmit művel, amit csak ő képvisel – mint például Beni.

 

Tinnyei Gáspár Kornélia szerint zavar van a fejekben azzal kapcsolatban, hogy ki a celeb, ki az ifluencer, ki a márkanagykövet. Ahogy mondja, átjárás is van a különböző kategóriák között, de a megrendelők sokszor annyira sincsenek képben, hogy találkozott már a „Mennyibe kerül a Hajós egy évre-” típusú kérdéssel is. Nem minden celeb influencer, de egy influencerből lehet celeb. Az üzletfejlesztési igazgató a párbeszédet is hangsúlyozta a megrendelő és az ügynökségek között, hogy ne menjenek félre az üzenetek.

 

Örülünk, hogy az Emocionális Marketing vezethette ezt az érdekes kerekasztalt! Köszönjük a PPH-nak!

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square