Cselekvés-orientált kvali: ügyfélélmény a kutatásban

Különleges, 21-ik századi módszertannal bővíti cégünk a kutatási lehetőségeket: ez pedig a cselekvésre összpontosító dramatikus fókuszcsoport. 

 

A 21-ik századi ember egyre inkább megosztja a figyelmét és az idejét, mikro-pillanatokban és és mikro-döntéseket hoz. Ez pedig azt feltételezi, hogy ha épp nem ebben a mikro-pillanatban vagy, nem tudod átélni, megélni vagy akár felidézni ezt a mikro-pillanatot. Legalábbis az agyad leíró (bal agyféltekés) részével nem.

 

 

Ezt hidalja át a pszicho-dráma módszertanra építő cselekvés-orientált kvali, ami kiszűri azokat azokat a tudatosan befolyásolt válaszokat, amelyek gyakran torzítják, torzíthatják a két órás beszélgetésen alapuló csoportokat is. 

Ma már igen ritka, hogy valaki 120 percen keresztül - mindenféle megszakítás nélkül - beszélget. Se okos-eszköz, se kikapcsolás - csak egy téma. 

 

Amennyiben a cselekvésre fókuszálunk ebben a 2 órában, dolgoztatjuk és mozgatjuk fogyasztóinkat, ügyfeleinket, akkor olyan helyzetekbe tudjuk helyezni őket, amelyek ugyanazt az érzelmet vagy reakciót tudják felidézni, mint a vásárlás pillanatában. 

Az elmúlt évünk arról szólt, hogy kipróbáltuk, csiszoltuk és fejlesztettük a módszerünket a piackutatásban - ennek szakmai irányítója Steigervald Krisztián kvalitatív kutató, moderátor, aki az idei évben szerezte meg pszichodráma asszisztensi képesítését is a Magyar Pszichodráma Egyesület keretein belül. 

 

A módszernek olyan egyediségei vannak, ami nem csak az eredményeket teszi unikálissá, hanem a kutatásban résztvevő ügyfelek élményét is a végletekig fokozza. Csak azoknak ajánljuk, akik nemcsak terméküket, hanem magukat is innovatívnak tartják. 

 

A módszertan iránt érdeklődőknek részletes bemutatót tartunk! Keressen, kérdezzen minket, akár itt is!

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square