Cselekvés-orientált kvali: ügyfélélmény a kutatásban
Különleges, 21-ik századi módszertannal bővíti cégünk a kutatási lehetőségeket: ez pedig a cselekvésre összpontosító dramatikus fókuszcsoport.
A 21-ik századi ember egyre inkább megosztja a figyelmét és az idejét, mikro-pillanatokban és és mikro-döntéseket hoz. Ez pedig azt feltételezi, hogy ha épp nem ebben a mikro-pillanatban vagy, nem tudod átélni, megélni vagy akár felidézni ezt a mikro-pillanatot. Legalábbis az agyad leíró (bal agyféltekés) részével nem.

Ezt hidalja át a pszicho-dráma módszertanra építő cselekvés-orientált kvali, ami kiszűri azokat azokat a tudatosan befolyásolt válaszokat, amelyek gyakran torzítják, torzíthatják a két órás beszélgetésen alapuló csoportokat is.
Ma már igen ritka, hogy valaki 120 percen keresztül - mindenféle megszakítás nélkül - beszélget. Se okos-eszköz, se kikapcsolás - csak egy téma.
Amennyiben a cselekvésre fókuszálunk ebben a 2 órában, dolgoztatjuk és mozgatjuk fogyasztóinkat, ügyfeleinket, akkor olyan helyzetekbe tudjuk helyezni őket, amelyek ugyanazt az érzelmet vagy reakciót tudják felidézni, mint a vásárlás pillanatában.
Az elmúlt évünk arról szólt, hogy kipróbáltuk, csiszoltuk és fejlesztettük a módszerünket a piackutatásban - ennek szakmai irányítója Steigervald Krisztián kvalitatív kutató, moderátor, aki az idei évben szerezte meg pszichodráma asszisztensi képesítését is a Magyar Pszichodráma Egyesület keretein belül.
A módszernek olyan egyediségei vannak, ami nem csak az eredményeket teszi unikálissá, hanem a kutatásban résztvevő ügyfelek élményét is a végletekig fokozza. Csak azoknak ajánljuk, akik nemcsak terméküket, hanem magukat is innovatívnak tartják.
A módszertan iránt érdeklődőknek részletes bemutatót tartunk! Keressen, kérdezzen minket, akár itt is!