Minden korosztályban kezd teret hódítani a mobilbank

May 13, 2018

Az online banki szolgáltatások rohamosan terjednek, legyen szó az egyre inkább „hagyományosnak” tekinthető interbankról, vagy az okostelefonokra fejlesztett vadonatúj alkalmazásokról.

 

Az elmúlt években több olyan − úgy véljük, elhamarkodott − véleményről hallottunk, miszerint az „okos” szolgáltatások köre csak a fiatalok és a középkorúak körében válhat népszerűvé, mert az idősebbek már nem lesznek képesek elsajátítani az új kor „vívmányainak” kezelését. Azonban már a hétköznapok során is tapasztalhatjuk ennek cáfolatát, amelyet bizonyít az internet-előfizetés, és a közösségi oldalak egyre növekvő népszerűsége az idősebb korosztály körében.

 

 

Nézzük, mit mond nemrégiben elkészült elemzésünk a mobilbank applikációkkal kapcsolatban!

 

Az okostelefonnal és banki kapcsolattal rendelkező célcsoport több mint egyötöde (22%) használja havonta legalább egy alkalommal bankja mobil-alkalmazását.

 

Bár az 55-65 év közötti korosztálynál némileg alacsonyabb (16%) az adat, az eltérés azonban távolról sem nevezhető generációs „szakadéknak”.

Ez az attitűd az online bölcsőben nevelkedett „Z” nemzedék (18-25 év) tagjai körében mért értékhez esik legközelebb, akik a koruknál fogva azért még ritkán fordulnak bankjukhoz.

 

Egy szó, mint száz: az idősebb korosztállyal továbbra is számolni kell az online térben, még akkor is, ha egyes szolgáltatások befogadása esetleg hosszabb időt vesz igénybe, mint az ifjabb korosztályok esetében.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square