Pénztár nélküli boltok generációs szemmel

A vg.hu-n jött le cikkünk a pénztár nélküli boltokról, amiben a KPMG-vel közösen gondolkodtunk. 

 

Nemrég nyitotta meg első pénztár nélküli boltját az Amazon, és a cég árfolyama rögtön az egekbe szökött. A piacok első fecskeként értékelték az új boltot, amelyben egy mesterséges intelligenciára épülő rendszer minden mozdulatunkat figyeli, és azokból a kereskedő számára hasznosítható információkat szűr ki.

 

A piaci értékelések szerint ez a jövő kereskedelme, de vajon ugyanígy értékelik-e a megoldást a fogyasztók? Vajon kik azok, akik szívesen adnak magukról adatot némi kényelemért cserébe, és kik azok, akik továbbra is inkább az embert választják a pult mögött. A választ a generációkutatás alapozhatja meg.

A teljes cikk ide kattintva olvasható el.

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts

February 26, 2019

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square