Pénztár nélküli boltok generációs szemmel
A vg.hu-n jött le cikkünk a pénztár nélküli boltokról, amiben a KPMG-vel közösen gondolkodtunk.
Nemrég nyitotta meg első pénztár nélküli boltját az Amazon, és a cég árfolyama rögtön az egekbe szökött. A piacok első fecskeként értékelték az új boltot, amelyben egy mesterséges intelligenciára épülő rendszer minden mozdulatunkat figyeli, és azokból a kereskedő számára hasznosítható információkat szűr ki.
A piaci értékelések szerint ez a jövő kereskedelme, de vajon ugyanígy értékelik-e a megoldást a fogyasztók? Vajon kik azok, akik szívesen adnak magukról adatot némi kényelemért cserébe, és kik azok, akik továbbra is inkább az embert választják a pult mögött. A választ a generációkutatás alapozhatja meg.
A teljes cikk ide kattintva olvasható el.
